سخت است بر من که همه خلق را ببینم و تو را .....

خرید بک لینک

ســــــاعات عمر من همگی غرق غم گذشت
دســــــت مرا بـــــــگیر که آب از سـرم گذشت

ماننــــــد مــــــرده ای متـــــــحرک شــــدم، بیا
بــــی تو تمام زندگــــــیام در عــــــدم گذشت

می خواستــــم که وقف تو باشــــم تـمام عمر
دنیا خلاف آن چـــــه که می خواسـتم گذشت

دنیا کــــــه هیــــچ، جـــــرعه آبـی که خورده ام
از راه حـــــلق تشنه ی من، مثل سَم گذشت

بعـــد از تو هیــــــــچ رنگ تـــــــغزّل ندیــــده ایم
از خــــــیر شــــــــعر گفتن، حتّــی قلم گذشت

تا کــــــــی غروب جــــــــمعه ببــــینم که مادرم
یک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت

مـــــــولا شــــــــمار درد دلم بــــی نهایت است
تــــــــــعداد درد مــــــــن به خــدا از رقـم گذشت

حـــــــالا بـــــــــرای لحـــــــظه ای آرام می شوم
ســـــــاعات خــــــوب زندگی ام در حرم گذشت

العجل یوسف زهرا...

ما را در سایت العجل یوسف زهرا دنبال می‌کنید

برچسب: سخت است آدم برفی, نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 11:25

صفحه بندی